ניתוח קמפיין הליכוד ב"משדר המרכזי": "נתניהו רצה יותר מכולם לנצח"

    ישראל רובין No Comments on ניתוח קמפיין הליכוד ב"משדר המרכזי": "נתניהו רצה יותר מכולם לנצח"

    צוות הפרשנים ב"משדר המרכזי" ניתח את מהלך הקמפיין של הליכוד בהובלת ראש הממשלה נתניהו, על היתרונות, החסרונות והנמרצות הלא נגמרת | צפו

    16:27
    22.05.24
    אתר קול חי No Comments on היום מציינים את "יום הפיצה" של ביטקוין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב"משדר הבחירות המרכזי" ניתח פאנל הפרשנים את קמפיין הבחירות שהוביל בנימין נתניהו הקמפיינר הטוב בישראל ויש שיאמרו בעולם, והאיש הכי נמרץ בזירה הפוליטית למרות מספר מערכות הבחירות שעבר.

    יוסי דייטש התייחס לרעב הבלתי נגמר של נתניהו לניצחון: "נתניהו התחיל את מערכת הבחירות כשעשו לו אמבוש ולא נתנו לו להעביר החלטות נורמליות בממשלה. אין ראש מפלגה רעב כמו שהוא היה".

    יוסי שוינגנר התייחס לנמרצות חסרת התקדים של נתניהו במהלך הקמפיין: "נתניהו העלים הפעם את כולם. לא ראו את שרי הליכוד בקמפיין. הוא ניהל אותו לבד. רק היום הוא התחיל בבת ים, עבר לראשון, לבאר שבע. הוא הביא הישגים נגד כל מסע ההסתה המטורפת, המשפט וכל התקשורת".

    נחשוני העריך: "הוא הצליח לשתות גם מבנט וגם מסער ובכל זאת בלי להשלים. הוא עבר בפול גז אבל זה התגלה כניוטרל".

    יעקב ריבלין התייחס לשיבוש הקמפיין, "נתניהו בנה על תסריט שהמשק יפתח בפברואר. אבל המוטציה הבריטית שיבשה לו עניינים. גנץ היה קוץ בנעל של נתניהו".

    אבי בלום אמר: "הסיפור של החיסונים הגיע לנתניהו בטיימינג הנכון. הוא תזמן את הפתיחה של המשק לשבועיים האחרונים וזה מה שהביא לו את ה-61".

    אבידן ניתח את ההתנהלות של נתניהו: "ביבי ידע מה הוא רוצה אבל יותר מכל הוא רצה לנצח. לא סמך על אף אחד. והוא גם ידע שבסוף הוא צריך להקים קואליציה. בניגוד לסער ולפיד הוא ידע מה המספרים בסוף. הוא דאג לשמר את היחסים עם החרדים. הוא ידע שהוא צריך גם לנצח ועניין אותו הגוש".

    דייטש הפטיר כי מבחינת נתניהו, "לראות את סער ואלקין הלילה זו מתנה גדולה בשבילו".



    0 תגובות